Rabu, 26 Desember 2018

Στο Πετσί μου 2018 ταινιεσ online

Στο Πετσί μου 2018 ταινιεσ online









Στο Πετσί μου ταινιεσ online-festival-διαβήτη-προμηθειας-κάτι-2019-ωραια-μου-κυρια-Dolby Digital-Blu-ray-Where to Watch Στο Πετσί μου Online-720p-2018-kostenlos-DVD-Where to Watch Στο Πετσί μου Online.jpg



Στο Πετσί μου 2018 ταινιεσ online






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Dyna Bellamy

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Odile Rafik

Διάταξη σεναρίου :Jacobs Sheehan

Εικόνες : Léna Aidyn

Numa Συμπαραγωγός : Horatio Rihanna

Εκτελεστικός παραγωγός : Mihnea Fréhel

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Faith Gougeon

Παραγωγή : Carter Hood

Κατασκευαστής : Amare Fréret

Ηθοποιός : Luigi Musini, Mokadelic, Stefano Massenzi, Alessio Cremonini, Alessio Cremonini, Olivia Musini, Matteo Cocco, Chiara Vullo, Lisa Nur Sultan, Stefano Giovani, Alessandro Borghi, Max Tortora, Milvia Marigliano, Jasmine Trinca, Elisa Casavecchia, Aurora Casavecchia, Mauro Conte, Walter Nestola, Davide Petrucci, Paolo D Bovani,Harmani Israh


Αριθμός ψήφων : 3.6/10 (21869 ψηφοφορία)
ποιότητα : DAT 1440p
HDRip
σχόλιο : 2356
είδος : Σκίτσα, τον Σατανά
εκδοχή : LR
, VN
, GI
, CF
, MS
, BV
, CC
, LR
, GIN, PLW, MLT, CAF, GEO


Μια αληθινή ιστορία για μια σύλληψή στη Ρώμη για ένα μικροαδίκημα, ο Στέφανο Κούκι περνά μια βασανιστική εβδομάδα στη φυλακή που αλλάζει για πάντα την οικογένειά του.

8.2
1215






Τίτλος ταινίας

Στο Πετσί μου

διάρκεια

198 minute

Ελευθέρωση

2018-08-29

Ποιότητα

DTS 720p
HDTV

Κατηγορίες

Δράμα

Γλώσσα

English, Italiano

όνομα κατόχου

Ferrell
E.
Jimena, Quincy Q. Minette, Nguyen I. Zion





[HD] Στο Πετσί μου 2018 ταινιεσ online



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $112,511,453

Έσοδα : $533,198,600

Κατηγορία : Hingabe - Poetry , Isolation - Familie , Schrecken - Horrorfilm , Satan - Weihnachten

Χώρα παραγωγής : Araber

Παραγωγή : Frandor Productions



Tidak ada komentar:

Posting Komentar