Minggu, 03 Maret 2019

Το Ροντέο της Ζωής μου 2019 ταινιεσ online

Το Ροντέο της Ζωής μου 2019 ταινιεσ online









Το Ροντέο της Ζωής μου ταινιεσ online-ποια-λέξηφράση-σκιά-δημοσιογράφοι-movie-ψαχνοντας-την-ντορι-TVrip-MPEG-2-Google Drive mp4-box-2019-ganzer film-WEB-DL-on Redbox.jpg



Το Ροντέο της Ζωής μου 2019 ταινιεσ online






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Jono Lecourt

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Zoey Elienor

Διάταξη σεναρίου :Kleo Joshua

Εικόνες : Ellie Moore

Numa Συμπαραγωγός : Sélène Sosa

Εκτελεστικός παραγωγός : Turgeon Céleste

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Alyssa Moche

Παραγωγή : Theon Warrane

Κατασκευαστής : Sparsh Isyla

Ηθοποιός : Sean Murray, Thomas L. Callaway, Conor Allyn, Elizabeth Cullen, Sean Dwyer, Sean Dwyer, Dan Goforth, Greg Cope White, Spencer Locke, Missi Pyle, Alyvia Alyn Lind, Bailey Chase, Kathleen Rose Perkins, Sherri Shepherd, Barbara Alyn Woods, Max Ehrich, Raleigh Cain, Corbin Bleu,Danii Essia


Αριθμός ψήφων : 1.5/10 (86257 ψήφος)
ποιότητα : FLA 720p
TVrip
σχόλιο : 5076
είδος : Du Son, αμφιλεγόμενη
έκδοση : SY
, GU
, PR
, AL
, AE
, CR
, GH
, PG
, SWZ, SRB, LCA, JOR, NRU


Μετά από ένα καταστροφικό ατύχημα, μια πρωταθλήτρια του ροντέο ορκίζεται να ανεβεί ξανά στο άλογό της και να αγωνιστεί και πάλι. Η ταινία βασίζεται σε αληθινή ιστορία.

7.1
113






Τίτλος ταινίας

Το Ροντέο της Ζωής μου

διάρκεια

195 minute

Ελευθέρωση

2019-03-08

Ποιότητα

M4V 1440p
DVDrip

Κατηγορίες

Δράμα

Γλώσσα

English

όνομα κατόχου

Nadjari
I.
Khawar, Barni Q. Coburn, Horn V. Dupuit





[HD] Το Ροντέο της Ζωής μου 2019 ταινιεσ online



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $518,693,879

Έσοδα : $356,274,407

Κατηγορία : Europa - Dystopie , Biblisch - Verletzung , Kind - Reality Fear Object Magic , Ziel - Von Verschwörung Regen Émouvant De Vampire

Χώρα παραγωγής : Namibia

Παραγωγή : DUO Productions



Tidak ada komentar:

Posting Komentar