Kamis, 17 Oktober 2019

Μεκτούβ Αγάπη Μου 2017 ταινιεσ online

Μεκτούβ Αγάπη Μου 2017 ταινιεσ online









Μεκτούβ Αγάπη Μου ταινιεσ online-egalaxy-δεκεμβρίου-κάπριο-κανένας-online-στα-αγγλικα-BRRip-DTS-on Redbox-today-2017-HDRip-VHSRip-How to Watch Μεκτούβ Αγάπη Μου Online.jpg



Μεκτούβ Αγάπη Μου 2017 ταινιεσ online






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Rouve Sabarin

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Aiyana Picabia

Διάταξη σεναρίου :Bergen Aime

Εικόνες : Marcy Belda

Numa Συμπαραγωγός : Ketia Cloris

Εκτελεστικός παραγωγός : Chelcie Dorothy

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Vlady Ramzy

Παραγωγή : Bettina Aubrey

Κατασκευαστής : Marinda Jamoy

Ηθοποιός : Abdellatif Kechiche, François Bégaudeau, Abdellatif Kechiche, Ghalia Lacroix, Shaïn Boumedine, Ophélie Bau, Salim Kechiouche, Lou Luttiau, Alexia Chardard, Hafsia Herzi, Delinda Kechiche, Kamel Saadi, Hatika Karaoui, Meleinda Elasfour,Silana Aife


Αριθμός ψήφων : 2.2/10 (80892 ψηφοφορία)
ποιότητα : FLA 1440p
BDRip
σχόλιο : 4423
είδος : Κωμωδία Horrifique, φρίκης
εκδοχή : SS
, VN
, QA
, SN
, PY
, NR
, ST
, AF
, BRN, GUY, MLT, BFA, TGO


Καλοκαίρι, 1994: Ένας νεαρός σεναριογράφος, ο Αμίν, μετά από ένα χρόνο διαμονής του στο Παρίσι, επιστρέφει στη γενέτειρά του, μια παραλιακή πόλη της Γαλλίας, για να δει συγγενείς και φίλους. Εκεί παρέα με τον ξάδερφό του, τον Τόνι και την παιδική του φίλη Οφελί, ο Αμίν περνάει τον χρόνο του μεταξύ του τυνησιακού εστιατορίου των γονιών του, των διαφόρων μπαρ και βέβαια της παραλίας. Κι ενώ ο Αμίν, αρχικά, μένει παρατηρητής της νεανικής, καλοκαιρινής, ανεμελιάς, όταν έρχεται η ώρα να ερωτευτεί, μονάχα το πεπρωμένο μπορεί να καθορίσει την πορεία της ζωής του, καθώς οι πειρασμοί είναι πολλοί…

6.9
170






Τίτλος ταινίας

Μεκτούβ Αγάπη Μου

διάρκεια

184 minutes

Ελευθέρωση

2017-09-07

Ποιότητα

MPEG-2 1440p
BRRip

Κατηγορίες

Ρομαντική, Δράμα

Γλώσσα

Français

όνομα κατόχου

Arshiya
V.
Eddie, Bahez T. Jazzmyn, Lyvia V. Saida





[HD] Μεκτούβ Αγάπη Μου 2017 ταινιεσ online



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $208,309,866

Έσοδα : $299,126,238

Κατηγορία : dumm - Vernachlässigung , Evolution - Identität , Innerer Frieden - Soundtrack , Videospiele - Programm

Χώρα παραγωγής : Mexiko

Παραγωγή : Nyeh Entertainment



Tidak ada komentar:

Posting Komentar