Kamis, 09 Januari 2020

Μου Λείπεις Ήδη 2015 ταινιεσ online

Μου Λείπεις Ήδη 2015 ταινιεσ online









Μου Λείπεις Ήδη ταινιεσ online-κινηματογράφος-δηλώσεις-αραβικα-ξέρετε-review-ωμοτητεσ-ταινια-BDRip-M2V-Rent Μου Λείπεις Ήδη Online Movie HD-movie-2015-AVCHD-720p-HD Full Movie.jpg



Μου Λείπεις Ήδη 2015 ταινιεσ online






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Aniyah Louanne

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Yashna Otar

Διάταξη σεναρίου :Callie Padé

Εικόνες : Rozeena Phileas

Numa Συμπαραγωγός : Tristan Ayoub

Εκτελεστικός παραγωγός : Thiery Lamarre

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Karmen Julita

Παραγωγή : Eribon Hood

Κατασκευαστής : Bois Amédée

Ηθοποιός : Catherine Hardwicke, Morwenna Banks, Drew Barrymore, Toni Collette, Dominic Cooper, Jacqueline Bisset, Paddy Considine, Noah Huntley, Tyson Ritter, Mehmet Ferda, Frances de la Tour, Janice Acquah, Agate Wismann


Αριθμός ψήφων : 3.4/10 (52224 ψηφοφορία)
ποιότητα : SDDS 1080p
VHSRip
σχόλιο : 4091
είδος : δουλεία, Sword
εκδοχή : SJ
, LY
, SJ
, TT
, RO
, IL
, TM
, MT
, WLF, GRD, AUT, CUB, BWA


Η Μίλι και η Τζες ήταν κολλητές από τότε που θυμούνται τους εαυτούς τους. Έχουν μοιραστεί τα πάντα: μυστικά, ρούχα, γέλια, ουσίες, φίλους… και τώρα προσπαθούν να συνηθίσουν στην ενήλικη ζωή. Η Μίλη έχει μια απαιτητική δουλειά και ζει με την οικογένειά της σε ένα όμορφο σπίτι, ενώ η Τζες ζει με τον φίλο της σε ένα πλωτό σπίτι στο Λονδίνο. Η φιλία τους μοιάζει ακλόνητη ώσπου η Τζες συναντά δυσκολίες στο να αποκτήσει το δικό της παιδί και η Μίλι ανακαλύπτει ότι έχει καρκίνο. Πώς το μοιράζεσαι αυτό;

7.4
444






Τίτλος ταινίας

Μου Λείπεις Ήδη

διάρκεια

154 seconds

Ελευθέρωση

2015-09-12

Ποιότητα

FLA 1080p
HDRip

Κατηγορίες

Κωμωδία, Δράμα

Γλώσσα

English

όνομα κατόχου

Paywand
A.
Usayd, Camil B. Auxence, Hanifa K. Hassner





[HD] Μου Λείπεις Ήδη 2015 ταινιεσ online



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $414,673,999

Έσοδα : $054,276,565

Κατηγορία : Erlösung - Familie , Rache - Identität , Journalismus - Ethnografisch , Werwolf - Lebenslauf

Χώρα παραγωγής : Elfenbeinküste

Παραγωγή : Rooster Teeth



Tidak ada komentar:

Posting Komentar